Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen joogaa harrastava tai siitä kiinnostunut yksityinen henkilö.
Jäseneksi voi liittyä maksamalla yhdistyksen jäsenmaksun.

Jäsenmaksu

Yhdistyksen jäsenmaksu on 15 euroa/vuosi.
Jäsenmaksu tulee maksaa helmikuun loppuun mennessä yhdistyksen tilille: FI03 5723 0220 5792 18, Helsingin Seudun Osuuspankki
Uudet jäsenet voivat maksaa jäsenmaksun liittyessään yhdistykseen
- muista ilmoittaa yhteystietosi: maija.keinanen@pp1.inet.fi

Maksamalla jäsenmaksun tuet yhdistyksen toimintaa. Saat myös alennusta yhdistyksen järjestämissä joogaharjoituksissa ja jäsentilaisuuksissa, joista ilmoitamme jäsenkirjeissämme ja kotisivuillamme.

Muutoksia yhteystiedoissa?

Yhteystietojen ilmoittamiseen ja muuttumiseen liittyvissä asioissa ota yhteyttä: maija.keinanen@pp1.inet.fi

Yhdistyksen jäsenrekisteriä käytetään vain jäsenmaksun ja jäsenmäärän tarkistamiseen sekä jäsenkirjeen lähettämiseen. Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille. Rekisterin tietoja käsittelee ainoastaan nimetty yhdistyksen toimihenkilö.

Vantaan joogayhdistyksen jäsenyys ei oikeuta Suomen Joogaliitto ry:n etuuksiin, vaan Suomen Joogaliittoon liitytään erikseen.

Etsi