Kevään 2024 joogaharjoitukset

AJANKOHTAISTA:

Tervetuloa Vantaan joogayhdistyksen vuosikokoukseen 7.4 klo 14-16 Vantaan opistotalolle luokka 169. Opistotalon osoite on Lummetie 5. Jos et pääse kokoukseen, toiveet ja ehdotukset tervetulleita pj. Susanna Luostalle: vantaan.jooga@gmail.com.

Taas on aika maksaa tämän vuoden jäsenmaksu.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 15 euroa/vuosi.
Jäsenmaksu tulee maksaa helmikuun loppuun mennessä yhdistyksen tilille: FI03 5723 0220 5792 18, Helsingin Seudun Osuuspankki

Jos sen jo teit, kiitos siitä!

JOOGAHARJOITUKSET KEVÄÄLLÄ 2024

1. Itä-Vantaalla Koivukylässä jatkuu Vantaan joogayhdistyksen joogaharjoitukset keskiviikkoisin 10.1.2024 alkaen.

Paikka Rautpihan päiväkoti, Rautkallion katu 7, Havukoski.

Aika keskiviikkoisin  10.1-8.5 klo 18-19.30

Rautpihan päiväkodissa ohjaajina vuorottelevat Suomen joogaliiton kouluttamat joogaopettajat: Maija Keinänen, Erja Raiskila, Susanna Luosta ja Birgittaja Pajakari. Ota oma matto mukaan.

Kertamaksu Rautpihan harjoituksiin on 8 euroa jäseniltä ja 12 euroa muilta. Varaa mielellään tasaraha mukaan. Maksaa voi myös Mobilepaylla.

Jäsenmaksu on 15 euroa kuten ennenkin. Vantaan joogayhdistys FI03 5723 0220 5792 18. Liity jäseneksi tai ilmoita muuttuneet yhteystiedot Maija Keinäselle:maija.keinanen@pp1.inet.fi

2. Länsi-Vantaalla Kivistössä jatkuu Vantaan joogayhdistyksen joogaharjoitukset tiistaisin 9.1.2024 alkaen.

Kivistön kevään kurssi on täynnä.

Paikka Aurinkokiven päiväkodin liikuntasali 1.krs. Kulku Aurinkokiven koulun, Aurinkokivenkuja 1, pääovesta sisään, sali ruokasalin perällä. Aika tiistaisin 9.1. – 2.4.2024 klo 19.00 - 20.30. Talvilomaviikolla 20.2. ei tuntia.

Ohjaajina harjoituksissa toimivat Suomen joogaliiton kouluttamat joogaopettajat: Tarja Hakala, tarjahelena.hakala@gmail.com ja Riitta Hartikka, riitta.l.hartikka@gmail.com. Ota oma joogamatto mukaan.

Kurssimaksu kevätkaudelle VJY:n jäsenet 70 eur / 12 kertaa, muut 84 eur / 12 kertaa. Maksu Vantaan joogayhdistyksen tilille FI03 5723 0220 5792 18, viestikenttään Aurinkokivi kevät 2024. Vantaan joogayhdistyksen jäsenmaksu on 15 €/vuosi ja ohjeet jäseneksi liittymisestä Vantaan joogayhdistyksen sivulla Jäseneksi liittyminen

Valitettavasti emme saaneet Korsosta Lumon tanssisalia iltapäivä joogaan.

VANTAAN JOOGAYHDISTYKSEN JOOGAHARJOITUKSEN TURVAOHJEET

• Tule vain terveenä harjoitukseen.
  • Pese kädet tai käytä käsidesiä ennen harjoitusta.
  • Halutessasi voit käyttää maskia, kun menet saliin ja kun poistut sieltä.

LOMAILE JA VIRKISTY SAARIJÄRVEN JOOGAOPISTOLLA!

Tutustu joogaopiston kurssitarjontaan.

Jäseneksi liittyessäsi saat Suomen Joogalehden neljä kertaa vuodessa ja aina 5% alennusta kurssimaksuista. Jäsenmaksu 30 euroa.

JOOGATA VOI MYÖS ETÄNÄ!

Joogakursseja Suomen joogaliiton Joogaopistolla Saarijärvellä http://www.joogaliitto.fi/
Helsingin joogayhdistyksen Joogahuoneella myös etätunteja http://www.hjy.fi/
Espoon joogayhdistys http://www.espoon-joogayhdistys.fi
Ulla-Maija Rönkän Joogaa selän hyvinvoinniksi video YouTubessa (kesto 15 min.)
Joogaterapiayhdistyksen Kaikille sopiva joogaharjoitus video YouTubessa (kesto 40 min.)

Etsi